לפרטים נוספים התקשרו כעת בטלפון 073-2241747 או תגיעו לבדיקה בכתובת גיא אוני 6, אשדוד . באפרותכם גם לשלוח הודעת WATSAPP לאותו מספר טלפון 073-2241747 (לחצו לשליחת הודעה) עם תיאור תקלה או צילום של בעיה ודגם מכשיר כולל מספר סידורי. צוות המעבדה יחזור אליכם בהקדם האפשרי
מעבדת מחשבים קומפ מאסטר – כיצד מתבצע תיקון מחשבים
שלב ראשון: פנייה למעבדת מחשבים
לפנייה אלינו ישנן מספר אופציות נוחות:
- פנייה בטלפון: 073-2241747
- פנייה דרך האתר: תופס צור קשר
- פנייה דרך WhatsApp: 073-2241747
- ביקור במעבדה: גיא אוני 6, אשדוד
בפנייה, יש לתאר את סוג התקלה או השירות המבוקשת.
שלב שני: קבלת הצעת מחיר ראשונית
לאחר הפנייה, ובהתאם לפרטים המפורטים על השירות הנדרש, נוכל להעריך את מצב המחשב ולהכין הצעת מחיר ראשונית. הצעת המחיר תישלח אליכם בדרך הנוחה לכם – באמצעות מייל או הודעת WhatsApp. יש לשים לב, במקרה של שירותי תיקונים, הצעה סופית תינתן לאחר בדיקת המכשיר במעבדה. ניתן גם לעיין במחירון המעבדה בעמוד המחירון באתר.
שלב שלישי: פתיחת הזמנה
עם קבלת האישור מהלקוח להצעה, נפתח הזמנת שירות עבור הלקוח, עם פירוט השירות המבוקש. המכשיר יכול להימסר למעבדה קומפ מאסטר באופן עצמאי עם ביקור במעבדה או על ידי הזמנת שליח עד הבית מכל חלקי הארץ. יש לשים לב שניתן לאסוף רק מכשירים המאורזים היטב לצורך האיסוף. בדרך כלל, זה כולל מחשבים ניידים או קונסולות. ההזמנה תישלח אליכם למייל, ל-WhatsApp או תועבר באופן ישיר אם ההזמנה נפתחת במקום. לאחר יצירת ההזמנה, תקבלו את סכום התיקון או סכום מקסימלי שעד לו התיקון יתבצע ללא צורך באישור נוסף מצד הלקוח. במקרה של צורך בשירותי תיקון העולים על הסכום המקסימלי, ניצור איתכם קשר להמשך התהליך. ההזמנה תכלול את זמן הצפי לסיום התיקון או עדכונים על התהליך. במקרים של שינויים בזמני התיקון או זמני אספקת החלקים, נציגינו ייצרו עם הלקוח קשר. כמו כן, אם נמצאים בעיות נוספות במחשב או התקבלו המלצות לשיפורים, כל המידע יימסר ללקוח לאישור, ותיקון ימשך רק לאחר קבלת האישור. כך אנו מבטיחים שתהיו מעודכנים ומעורבים בכל שלב ושלב של התהליך, ולכל שאלה או בעיה תהיה תשובה מהירה ומקצועית.
שלב רביעי: בקרת איכות ובדיקות במעבדת מחשבים לפני מסירה
בתום תהליך התיקון, הטכנאי מחשבים בוצע בדיקה קפדנית לפי רשימת בדיקה (Checklist), אשר כוללת בדיקות עומס, בדיקת כל יציאות המחשב ואלמנטים חשובים נוספים, כדי לוודא שהמחשב מוכן לשימוש כראוי וללא כל בעיה. לאחר השלמת הבדיקות הללו, המכשיר נמסר למנהל העבודה, האחראי על ההזמנה, לביצוע בדיקה נוספת קודם למסירה. בסיום, מוכן המכשיר לאיסוף על ידי הלקוח.